Run pussycat, KILL KILL!

Har nu varit febrig och konstig i 12 dagar.
Det värsta är att man känner att man slösar bort så jädrans mycket tid.
Men idag känner jag mig faktiskt en smula piggare.
Sitter och lyssnar på musik och drömmer mig tillbaka till varmare platser.

Har haft så sjukt konstiga drömmar på sistånde.
Inte direkt mardrömmar. Bara riktigt konstiga.
Inatt drömde jag att jag skulle träffa Lea och hennes bäbis.
Och Lea ville gå på fest så hon stoppade tillbaka Sigge i magen så
hon kunde dricka. Jag hittade ett par perfekta jeans som jag sprang omkring och provade med
en massa olika kläder medan Lea ringde Rickard och ville att han skulle skjutsa oss nånstans.
När Rickard kom så var han full, men Lea sa att det var okey för han jobbade som taxichaufför,
sen ville hon att Rickard skulle ta Sigge över natten och tyckte att han kunde vara
i Rickards mage, men då behövde Sigge ta "bakdörren" in.
Sen upptäckte jag att mina jeans var borta så jag gick till ett berg för att leta efter dom där.
Sen hittade jag min gamla högstadieklass där istället.
Och alla hade ett par jeans som jag letade efter.

Idag är jag lite besviken över att dom jeansen inte var verkliga. Jag vill ha dom.
Fast jag är glad att Sigge inte behöver hoppa in i Rickards mage genom rumpan.

Jag har för övrigt upptäckt att jag blivit ännu vassare på att laga mat efter resan.
Jag gillar verkligen alla ideér man får från olika länder.
Ikväll blir det nog myspys med Johan, fajitas och förberedelser för våran "asien"-frukost vi tänkt laga imorgon.
Och imorgonkväll så blir det middag och schlager (hör och häpna) kväll hos Malin med Märta, Therese, Elin, Malin, Joha och en hemlig kille (det får vi veta imorgon vem det är).
Både jag och Johan avskyr schlager, men vi får vara hårda domare antar jag :)!
Och på söndag ska det dansas! Danskursen, åh så jag saknat den!
Om febern kommer tillbaka ikväll så slänger jag ut köksbordet utför ballkongen.
Kan inte sjukskriva mig från mer roligt!

Jag gillar livet. Jag längtar dock tillbaka som fan till Asien... Eller Sydamerika... Eller Afrika... Bara resa i huvud taget. Det är skönt att man kan spänna blicken i nästa resa och tänka att snart sitter man där igen, på ett flygplan mot oväntade platser och människor.


Kommentarer
Postat av: Lea

Hahahahaha!!!! Jag är också glad att han slapp det! XD

2010-02-05 @ 15:46:37
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0