midsommar.

En midsommarmardröm?
Eller kanske inte, det är sjukt kul när det är mycket att göra på jobbet,
det är kö till andra sidan rummet och alla sliter i en!
Det är fart och fläkt!
För övrigt så är det överfull rulle.
Jobbar tre jobb. Försöker ha en fritid samtidigt och är allmänt trött på
när folk alltid ska gnälla över att jag inte har tid att umgås, eller att jag minsann skulle vart
ledig en dag extra, eller sån skit.

Jag kan umgås när jag kan och vill.
Mer tid en så finns det inte.
Men tack för att ni vill vara med mig :)!

I övermorgon är det midsommar vilket det blir midsommarstång, långbordsmiddag med de allra bästa människorna i världen, ölprovning och lite dans förhoppningsvis.

Älskar min evigt modiga, uppriktiga och mest omtänksamma kille. For ever och såvidare!


Kommentarer
Postat av: Malin Longborn

Hoppas innerligt att jag inte är en av dem som gnäller. För jag älskar dig som tusan Lill-Liza. Stor kram från Malin som längtar tills vi kan ses och att vi hittar en dag tillsammans snart. Vi jobbar ju båda två ganska långa dagar. En massa kärlek till dig och bara dig!

2010-07-06 @ 16:40:09
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Malin Longborn

Uttrycket överfull rulle gillade jag förresten=) Fast det är klurigt och jobbigt förstås. Men du gillar att jobba och man tjänar pengar. Så länge man är rädd om sig när man skuttar runt, men det allra viktigaste är att man har kul på vägen. Att det är sommar är en annan sak. Man hinner förhoppningsvis det viktigaste ändå. Mig har du ju kvar för resten av livet, hoppas du vet det =) Du ska få komma och kika på lyan när den är klar... Det tar sin lilla tid. Om du är ledig imorgon, är du förstås välkommen, annars får vi hitta någon kväll då vi båda kanske orkar ses en kortis. Kan bjuda på kvällsmacka, nåt sånt ska man ju ändå ha =) Hoppas att du har det hur bra som helst! Och nu såg jag att du firade midsommar med de bästaste människorna i världen... Jag var ju med, hihi! Puss!

2010-07-06 @ 16:44:45
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0