Kan budskapet ha gått in?

Efter gårdagens dramatiska förmiddag så tror jag att budskapet kan ha gått in i stökspöket.
Eller så är jag bara som alla andra tjejer som tänker "den här gången blir det annorlunda"
Vem vet?

Var hur som helst jätteskönt att se Johans min när han fick se min röra som jag gjort till han.
Sen slängde jag av mig mina kläder över hela lägenheten och slängde mig i soffan.
Och sa att "jag kan ta det där sen ja" "jag gör det imorgon"
"Vänta, det där ska ligga där"


Hade visst kört 23,5 mil igår runt hela skaraborg för att intervjuas.
Sen tog vi en runda till Tibro på kvällen för att hälsa på Johans mamma och Bengt.
Sov rätt så gott den natten kan man lugnt säga.

Nu har jag precis ätit lunch på stan med Johan och ska snart bege mig på en annan intervju.

Vill gärna hälsa på Lea snart.
Håller andan lite först på att bestämma helt tills jag vet vilket jobb det blir
så jag vet när jag är ledig.
Men jag längtar som bara den!
Särskilt att äntligen få träffa Sigge.
Och bästa Lea. Vet knappt när vi träffades sist? Förra julen?
Och Rickard såklart :)!


Kommentarer
Postat av: Lea & Sigge

Vi finns ju på plats nu iaf och tid finns heeeela året! (Förutom några fååå dagar då vi faktiskt också har några små resor inplanerade, men det är inte förrens i augusti..;)



PUSS!

2010-03-18 @ 20:38:15
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0