WOOOOAAA!

Nu förvandlas jag till ett argt monster som vill bita oskyldiga personer i tårna när dom går förbi.
Igår så överraskade jag med att göra superfint i köket och lyxig middag.
Nu när jag kom hem från en intervju så har STÖKSPÖKET som jag inte nämner vid namn
varit framme och köket ser ut som skit igen. KAN MAN INTE ENS LÄGGA DISKEN I DISKHON?
Skärbräden, smulor, skräp ligger överallt trots att det var en enkel jäkla matlåda som skulle göras iordning igår av
STÖKSPÖKET!
Jamenar hur jäkla svårt kan det vara att hålla lite ordning runt sig när någon annan ansträngt sig järnet under dagen.
PLUS att STÖKSPÖKET snarkar värre än någonsin dagen innan fröken fräken har två intervjuer som hon gärna
sover ut till.

Jag vill bara skrika "STÄDA DITT EGNA JÄVLA KÖK, NU STICKER JAG!" eller "KÄFTEN SNARKTROLL, GÅ UT OCH SOV I HUNDHUSET!"

Hur kan någon vara så jädra stökig? HUR????
Jag plockar, plcokar, plockar varje jädra skitdag och stökar undan.
Men det spelar ju ingen jäkla roll om STÖKSPÖKET skitar ned en sekund senare.

Jag orkar inte med att hålla på och mamma någon hela tiden och springa efter och tjata.
Man måste ju för fasen kunna ta ansvar själv och faktiskt ta intiativ ibland.

VARSEGOD FÖR ÖVERRASKNINGEN!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VAD ARG JAG ÄR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0